Хіт
- 2 %

Човновий мотор Hidea HD9.8 FHS

Артикул: HD9.8FHS Категорія: Тег:
31920 грн 31441.20 грн

Цей товар відсутній в наявності і зараз недоступний.

Немає в наявності
  • Опис

    Надзвичайно універсальний мотор, який підходить для різноманітного використання. Човновий мотор Hidea HD9.8 FHS досить легкий, щоб бути чудовим портативним мотором, але при цьому, має достатню потужність, щоб підштовхнути Вас з приємною крейсерською швидкістю. Він з легкістю впорається як з надувним або пластиковим човном як основний, так й з яхтою або вітрильником як допоміжний.

    Двоциліндровий, чотиритактний мотор Hidea HD9.8 FHS виконаний в класичній виконанні працює м’яко і чітко як на низьких, так і високих обертах. Об’єм циліндрів 169 куб.см. і потужність 9.8 к.с. в поєднанні з економічністю і надійністю, роблять цю модель однієї з найпопулярніших серед власників ПВХ човнів.

    Електрона система запалювання CDI, складається виключно з твердотілих компонентів і не має жодної рухомої частини. Це в свою чергу забезпечує дуже легкий запуск, надійність і безвідмовність роботи, а стабільна іскра, сприяє більш довгому терміну служби свічки запалювання. Завдяки зручний агрономічній ручці ручного стартера, яка комфортно лежить навіть в мокрій руці і не вислизає, легкий та швидкий запуск підвісного човнового мотора Hidea HD9.8 FHS, гарантований в любих умовах.

    Редуктор має обтічну форму яка зменшує опір водного потоку та знижує витрату паливної суміші. Відведення вихлопних газів через маточину гвинта – підвищує коефіцієнт корисної дії і значно знижує шум від роботи мотора. Що стосовно швидкостей – модель HD9.8 FHS має три положення важеля передач – вперед-нейтраль-назад, запуск початий на нейтралі значно підвищую рівень безпеки. Захист трансмісії, наслідки ударів, наїздів і вібрації забезпечує гумова втулка-демпфер, що знаходиться в гвинті між маточиною і шліцьовим валом. Трилопатевий гвинт виготовлений зі спеціального надміцного і стійкого до корозії алюмінієвого сплаву.

    Карбюратор дозволяє домогтися найкращого складу паливної суміші шляхом змішування палива з повітрям і точно регулювати кількості її подачі в циліндр двигуна. Реакція мотора на зміни положення ручки газу, Вас приємно здивує.

    Охолодження підвісного човнового мотору Hidea HD9.8 FHS, здійснюється за рахунок забору проточної води – перегрів майже неможливий. Система регулювання кута нахилу дейдвуда дозволяє підняти мотор практично під будь-яким кутом, що дозволяє легко маневрувати на мілині, що дуже зручно для невеликих водойм. Всі комплектуючи виготовлені зі сплавів підвищеної міцності – це забезпечує високий моторесурс і підвищену зносостійкість, а шість шарів американської фарби PPG, роблять мотор не уразливим для корозії навіть у солоній воді.

    Відмови в роботі та брак продукції Hidea, одні з найнижчих на ринку серед китайських моторів, а по надійності двигуни з легкістю можуть позмагатися з всесвітньо відомими виробниками човнових моторів.

    Велика економія пального,  надійність, зручні габаритні розміри та невелика вага (всього 26 кг.), дозволяють легко переносити двигун навіть одній людині – по праву роблять цей мотор хітом продажів.

    Переваги в експлуатація:

    •  Легка вага та легке транспортування.
    •  Чудово підходить для автомобільних багажників та невеликих човнів.
    •  Запалювання CDI забезпечує стійку іскру для максимальної потужності у всьому діапазоні обертів.
    •  Шість шарів фарби – найкращий захист від корозії.
    •  З використанням фарби американської марки PPG – дизайн став ще більш привабливим.

    Особливості:

    • Паливна суміш 50:1.
    • Зовнішній паливний бак 12 л.
    • Гумовий демпфер для захисту трансмісії.
    • Передачі – вперед-нейтраль-назад.
    • Надміцного і стійкий до корозії гвинт.
    • Режим мілини.
    • Вихлоп через маточину гвинта.
    • Водяне охолодження.
    • Зручне румпельне керування.
    • Безпечний запуск.
  • Характеристики
    Потужність мотора, к.с.

    9,8

    Потужність мотора, кВт

    7,2

    Тип мотора

    2 тактний

    Довжина дейдвуда, мм

    381

    Кількість циліндрів

    2

    Робочий об'єм циліндра, куб.см

    169

    Діаметр циліндра та хід поршня

    50х43

    Передавальне число

    2,08:1 (27:13)

    Система запалювання

    CDI

    Тип запуску

    ручний

    Керування

    румпельне

    Передачі

    вперед-нейтраль-назад

    Система подачі палива

    карбюратор

    Система газорозподілу

    зворотно-петльова

    Рекомендоване паливо

    А92, А95

    Тип паливного бака

    зовнішній

    Об'єм паливного бака, л

    12

    Витрати палива л/г

    3,4

    Масло в редуктор

    SAE 90

    Об'єм масла в редукторі, мл

    250

    Масло в паливну суміш

    TCW-3

    Тип свічки запалювання

    BP7HS-10, NGK BPR7HS-10

    Максимальні оберти, об/хв

    5000-6000

    Генератор

    немає

    Охолодження

    водяне

    Вихлоп

    через маточину гвинта

    Трім

    ручний

    Режим мілини

    так

    Кількість лопастей гвинта

    3

    Діаметр гвинта, см

    22,6

    Крок гвинта, см

    21,6

    Матеріал гвинта

    алюміній

    Розміри мотора, мм

    1100х670х410

    Вага мотора, кг

    26

    Комплектація

    інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., комплект інструментів 1 шт., мотор 1 шт., пакет документів 1 шт., паливний бак 1 шт., ручка румпеля 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт., шланг для паливного бака з грушею 1 шт.

    Країна виробник

    Китай

    Гарантія, місяців

    48